ФНИ04
1. |
Наслов на нaставниот предмет |
|
Мултимедија во наставата |
|
|
|||||||||
2. |
Код |
|
|
|
ФНИ04 |
|
|
|
|
|
|
|||
3. |
Студиска програма |
|
Наставна физика, сите студиски програми |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
на Институтот за физика, двопредметни |
||||||||
|
|
|
|
|
|
студии, сите студиски групи на ПМФ |
||||||||
4. |
Организатор на студиската програма |
|
Универзитет “Св. Кирил и Методиј”, |
|||||||||||
|
(единица, односно институт, катедра, |
|
Скопје, ПМФ, Институт за физика |
|||||||||||
|
оддел) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
|
прв |
|
|
|
|
|
|
|
||||
6. |
Академска година/семестар |
|
Зимски почну- |
7. |
|
Број на ЕКТС |
4 |
|||||||
|
|
|
|
|
|
вајќи од 3. сем.) |
|
|
кредити |
|
|
|||
8. |
Наставник |
|
|
|
Проф. д-р Оливер |
Зајков |
|
|
||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции |
): |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
1. Да знае да обработува видеоклипови и да ги прилагодува на потребите на наставата |
|||||||||||||
|
2. Да знае да планира снимање видеоклипови и да ги снима |
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
3. Дадизајнира и креира видеоексперименти |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
4. Да знае да снима и да обработува звук |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
5. Да знае да објавува видеоклипови на Интернет |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
6. Да знае да снима видео експериментии |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
7. Да знае да ги применува видеоклиповите и видеоекспериментите во наставата |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
Содржина на предметната програма: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
1. Пребарување видеоклипови и нивно превземање |
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
2.Обработка на видеоклипови |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
3.Планирање снимање видеоклипови, поставување на сцената, осветлување |
|
|
|||||||||||
|
4.Снимање видео клипови |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
5. Дизајнирање и креирање видео експерименти |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
6. Објавување видеоклипови и видео експерименти на Youtube, блог, веб страна... |
|||||||||||||
|
7.Примена на видеоклиповите и видео експериментите во наставата |
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
Методи на учење: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
Основен метод на учење ќе биде блендирано учење. Тоа ќе овозможи голема |
|
|
|||||||||||
|
флексибилност во поглед на материјали, стилови, приоди и времетраење. |
|
|
|||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
|
120 часа |
|
|
|
|
|
|
|
||||
14. |
Распределба на расположивото време |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
15. |
Форми на наставните активности |
|
15.1 |
|
Предавања-теоретска |
|
Часови 30 |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
настава |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15.2 |
|
Вежби (лабораториски, |
|
Часови 30 |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
аудиториски), семинари, |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
тимска работа |
|
|
|
|
||
16. |
Други форми на активности |
|
16.1 |
|
Проектни задачи |
|
|
Часови20 |
||||||
|
|
|
|
|
16.2 |
|
Самостојни задачи |
|
Часови 20 |
|||||
|
|
|
|
|
16.3 |
|
Домашно учење |
|
|
Часови 20 |
||||
17. |
Начин на оценување |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
17.1. |
|
Практична работа |
|
40 |
|
бодови |
|
|
|
|
|
17.2. |
|
Семинарска работа/проект |
|
40 |
бодови |
|
|||
|
17.3. |
|
Активност и учество |
|
10 |
бодови |
|
|||
|
17.4. |
|
Завршен испит |
|
10 |
бодови |
|
|||
18. |
Критериуми |
за оценување |
|
до 50 бода |
|
|
5 (пет) (F) |
|||
|
(бодови/оценка) |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
од 51 до 60 бода |
|
6 (шест) |
(E) |
||||
|
|
|
|
|
|
од 61 до 70 бода |
|
7 (седум) (D) |
||
|
|
|
|
|
|
од 71 до 80 бода |
|
8 (осум) |
(C) |
|
|
|
|
|
|
|
од 81 до 90 бода |
|
9 (девет) (B) |
||
|
|
|
|
|
|
од 91 до 100 бода |
|
10 (десет) (A) |
||
19. |
Услови за потпис и полагање на завршен |
Најмалку 65 % завршени |
обврски од |
|||||||
|
испит |
|
|
|
|
практичната работа и семинарските и |
||||
|
|
|
|
|
|
предадени на предметниот настабник. |
||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
|
Македонски јазик |
|
|
|
||||
21 |
Метод на следење на квалитетот на |
|
Акциско истражување. |
|
||||||
|
наставата |
|
|
|
|
|
|
|
||
22. |
Литература |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Задолжителна литература |
|
|
|
|
|
|
||
|
22.1 |
Ред.број |
Автор |
|
Наслов |
|
Издавач |
Година |
||
|
|
1. |
|
Derek Alexander |
Designing Effective |
|
University of |
2008 |
||
|
|
|
|
Muller |
Multimedia for |
|
Sydney |
|
||
|
|
|
|
|
Physics Education |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22.2 |
Дополнителна литература |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Ред.број |
Автор |
|
Наслов |
|
Издавач |
Година |
||
|
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
---|---|---|---|---|---|---|
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |