ФТИ09
1. |
Наслов на нaставниот предмет |
ПРИМЕНА НА ФУРИЕ АНАЛИЗА ВО ФИЗИКАТА |
||||||||||||
2. |
Код |
ФТИ09 |
||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Теориска физика |
||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Институт за физика, Природно-математички факултет, УКИМ |
||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Прв циклус академски студии |
||||||||||||
6. |
Академска година / семестар |
II / 4 |
7. |
Број на ЕКТС кредити |
4 |
|||||||||
8. |
Наставник |
проф. д-р Драган Јакимовски |
||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
Положен : Математичка физика 1 |
||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Студентите да се запознаат со основните математички концепти поврзани со Фурие анализата генерално и со нејзина примена во дискретните и континуираните физички системи. Посебно внимание е посветено на практичната имплементација на Фурие анализата при програмирање или користење на софтверски пакети.
|
|||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма:
|
|||||||||||||
12. |
Методи на учење: предавања, консултации и вежби |
|||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
120 часа (2+1) |
||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
60+60 |
||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1 |
Предавања-теоретска настава |
40 часови |
||||||||||
15.2 |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
20 часови |
||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1 |
Проектни задачи |
|
||||||||||
16.2 |
Самостојни задачи |
40 часови |
||||||||||||
16.3 |
Домашно учење |
20 часови |
||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
|||||||||||||
17.1. |
Тестови |
60 бодови |
||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/проект (презентација:писмена и усна) |
30 бодови |
||||||||||||
17.3. |
Активност и учество |
10 бодови |
||||||||||||
18. |
Критериуми за оценување (бодови/оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
|||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
|||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
|||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
|||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
|||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
|||||||||||||
19. |
Услови за потпис и полагање на завршен испит |
Редовно следење на наставните содржини |
||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски |
||||||||||||
21 |
Метод на следење на квалитетот на настава |
Анкета, испит |
||||||||||||
22. |
Литература |
|||||||||||||
Задолжителна литература |
||||||||||||||
22.1 |
Ред.број |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
|||||||||
1. |
G.Bachman, L.Narici, E.Beckenstein, |
Fourier and Wavelet analysis |
Springer |
2002 |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
22.2 |
Дополнителна литература |
||||||||||||
|
Ред.број |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
|||||||||
|
1. |
|
|
|
|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
---|---|---|---|---|---|---|
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |