ИКТ во наставата по физика 1

ФНЗ01

1.

Наслов на нaставниот предмет

 

 

 

ИКТ во наставата по физика, 1

2.

Код

 

 

 

ФНЗ01

 

 

3.

Студиска програма

 

 

 

Наставна физика

 

 

4.

Организатор на студиската програма

 

 

 

Универзитет “Св. Кирил и Методиј”,

 

(единица, односно институт, катедра, оддел)

 

Скопје, ПМФ, Институт за физика

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

 

 

 

прв

 

 

6.

Академска година/семестар

 

 

 

 

 

7.

Број на ЕКТС

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

кредити

 

 

8.

Наставник

 

 

 

Проф. д-р Оливер Зајков

 

 

9.

Предуслови за запишување на предметот

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

Цели на предметната програма (компетенции):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Да знае што се виртуелни експерименти

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Да наоѓа сличности и разлики помеѓу различни програми и програмски пакети

 

3. Да ги знае можностите и ограничувањата на виртуелните експерименти генерално, но

 

и на секој пакет поединечно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Да знае да ги користи изучените програми за откривање нови знаења и информации

 

5. Да може да ги применува изучените програми во наставата

 

 

 

6. Да знае да пишува процедури за користење виртуелни експерименти

 

 

 

7. Да знае напредно да го користи Power Point за изработка на содржини за наставата

 

7. Да знае да ја организира наставата преку приодот превртена училница (flipped

 

classroom)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

Содржина на предметната програма:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Што се виртуелни експерименти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Разлики и сличности со реалните експерименти

 

 

 

3.Предности, недостатоци и ограничувања на вритуелните експерименти

 

 

 

4.Можни мисконцепции кои можат да бидат поттикнати од виртуелните експерименти

 

и како да се избегнат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. PhET интерактивни симулации

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Phun програма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Wolfram Demonstrations Project

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Пребарување слободни симулации

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.Пишување процедури

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10. Учење со виртуелни експерименти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11. Power Point

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12. Примена на алатките за анимирање и хиперлинкови за изработка на интерактивни

 

содржини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13. Блогови

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14. Превртена училница (flipped classroom)

 

 

 

 

 

 

 

12.

Методи на учење:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основен метод на учење ќе биде блендирано учење. Тоа ќе овозможи голема

 

 

 

флексибилност во поглед на материјали, стилови, приоди и времетраење.

 

 

13.

Вкупен расположив фонд на време

 

120 часа

 

 

14.

Распределба на расположивото време

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

Форми на наставните активности

 

15.1

 

 

Предавања-теоретска

 

Часови 45

 

 

 

 

 

 

настава

 

 

 

 

 

 

15.2

 

 

Вежби (лабораториски,

 

Часови 45

 

 

 

 

 

 

аудиториски), семинари,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

тимска работа

 

 

 

16.

Други форми на активности

 

16.1

 

 

Проектни задачи

 

Часови30

 

 

 

16.2

 

 

Самостојни задачи

 

 

Часови 30

 

 

 

16.3

 

 

Домашно учење

 

 

Часови 30

17.

Начин на оценување

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.1.

Практична работа

40

 

бодови

 

 

 

 

 

17.2.

Семинарска работа/проект

40

 

бодови

 

 

 

 

 

17.3.

Активност и учество

10

 

бодови

 

 

 

 

 

17.4.

Завршен испит

10

 

бодови

 

 

 

 

18.

Критериуми

за оценување (бодови/оценка)

до 50 бода

5

(пет)  (F)

 

 

 

 

од 51 до 60 бода

6

(шест)

(E)

 

 

 

 

од 61

до 70 бода

7

(седум)

(D)

 

 

 

 

од 71

до 80 бода

8

(осум)

(C)

 

 

 

 

од 81

до 90 бода

9

(девет)

(B)

 

 

 

 

од 91

до 100 бода

10 (десет)  (A)

19.

Услови за потпис и полагање на завршен

Најмалку 65 % завршени обврски од

 

испит

 

 

практичната работа и семинарските и

 

 

 

 

предадени на предметниот настабник.

20.

Јазик на кој се изведува наставата

Македонски јазик

 

 

 

 

21

Метод на следење на квалитетот на

Акциско истражување.

 

 

 

 

наставата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Литература

 

Задолжителна литература

 

22.1

Ред.број

Автор

Наслов

Издавач

Година

 

 

1.

Ediitors: Peter

Effective Use of ICT

Effective Use of

2008

 

 

 

Demkanin, Bob

in Science Education

ICT in Science

 

 

 

 

Kibble, Jari

 

Education

 

 

 

 

Lavonen, Josefa

 

 

 

 

 

 

Guitart Mas,

 

 

 

 

 

 

Jozefina Turlo

 

 

 

 

 

2.

Group of authors

Use of ICT in

The Association

 

 

 

 

 

Science

for Science

 

 

 

 

 

 

Education

 

 

 

3.

Review group for

ICT in Science

EPPI-Centre

2006

 

 

 

Science

Teaching

Social Science

 

 

 

 

 

 

Research Unit

 

 

 

 

 

 

Institute of

 

 

 

 

 

 

Education

 

 

 

 

 

 

University of

 

 

 

 

 

 

London

 

 

22.2

Дополнителна литература

 

 

 

 

 

Ред.број

Автор

Наслов

Издавач

Година

 

 

1.

University of

PhET Simulations

University of

2015

 

 

 

Colorado, Boulder

 

Colorado,

 

 

 

 

 

 

Boulder

 

 

 

2.

Stephen Wolfram

Wolfram

Wolfram

2015

 

 

 

 

Demonstrations

Demonstrations

 

 

 

 

 

Project

Project &

 

 

 

 

 

 

Contributors

 

 

 

 

Wolfgang

WebPhysics

American

 

 

 

 

Christian, Gregor

 

Association of

 

 

 

 

Novak

 

Physics Teachers

 


    Следни испити од овој предмет:

  • 04 февруари 2022 во 10:00

    Материјали

Следни испити

Април/Мај
П В С Ч П С Н
22232425262728
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
сите

Резултати од испити

по датум     по предмет


© 2024. Институт за физика, ПМФ, УКИМ, Скопје.