ФНЗ01
1. |
Наслов на нaставниот предмет |
|
|
|
ИКТ во наставата по физика, 1 |
||||||
2. |
Код |
|
|
|
ФНЗ01 |
|
|
||||
3. |
Студиска програма |
|
|
|
Наставна физика |
|
|
||||
4. |
Организатор на студиската програма |
|
|
|
Универзитет “Св. Кирил и Методиј”, |
||||||
|
(единица, односно институт, катедра, оддел) |
|
Скопје, ПМФ, Институт за физика |
||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
|
|
|
прв |
|
|
||||
6. |
Академска година/семестар |
|
|
|
|
|
7. |
Број на ЕКТС |
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кредити |
|
|
|
8. |
Наставник |
|
|
|
Проф. д-р Оливер Зајков |
|
|
||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
1. Да знае што се виртуелни експерименти |
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
2. Да наоѓа сличности и разлики помеѓу различни програми и програмски пакети |
||||||||||
|
3. Да ги знае можностите и ограничувањата на виртуелните експерименти генерално, но |
||||||||||
|
и на секој пакет поединечно. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Да знае да ги користи изучените програми за откривање нови знаења и информации |
||||||||||
|
5. Да може да ги применува изучените програми во наставата |
|
|
||||||||
|
6. Да знае да пишува процедури за користење виртуелни експерименти |
|
|
||||||||
|
7. Да знае напредно да го користи Power Point за изработка на содржини за наставата |
||||||||||
|
7. Да знае да ја организира наставата преку приодот превртена училница (flipped |
||||||||||
|
classroom) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
Содржина на предметната програма: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.Што се виртуелни експерименти |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.Разлики и сличности со реалните експерименти |
|
|
||||||||
|
3.Предности, недостатоци и ограничувања на вритуелните експерименти |
|
|
||||||||
|
4.Можни мисконцепции кои можат да бидат поттикнати од виртуелните експерименти |
||||||||||
|
и како да се избегнат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. PhET интерактивни симулации |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Phun програма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Wolfram Demonstrations Project |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Пребарување слободни симулации |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.Пишување процедури |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Учење со виртуелни експерименти |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. Power Point |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. Примена на алатките за анимирање и хиперлинкови за изработка на интерактивни |
||||||||||
|
содржини |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13. Блогови |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14. Превртена училница (flipped classroom) |
|
|
|
|
|
|
|
|||
12. |
Методи на учење: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Основен метод на учење ќе биде блендирано учење. Тоа ќе овозможи голема |
|
|
||||||||
|
флексибилност во поглед на материјали, стилови, приоди и времетраење. |
|
|
||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
|
120 часа |
|
|
||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15. |
Форми на наставните активности |
|
15.1 |
|
|
Предавања-теоретска |
|
Часови 45 |
|||
|
|
|
|
|
|
настава |
|
|
|
||
|
|
|
15.2 |
|
|
Вежби (лабораториски, |
|
Часови 45 |
|||
|
|
|
|
|
|
аудиториски), семинари, |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
тимска работа |
|
|
|
||
16. |
Други форми на активности |
|
16.1 |
|
|
Проектни задачи |
|
Часови30 |
|
|
|
16.2 |
|
|
Самостојни задачи |
|
|
Часови 30 |
||
|
|
|
16.3 |
|
|
Домашно учење |
|
|
Часови 30 |
||
17. |
Начин на оценување |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17.1. |
Практична работа |
40 |
|
бодови |
|
|
|
|
||
|
17.2. |
Семинарска работа/проект |
40 |
|
бодови |
|
|
|
|
||
|
17.3. |
Активност и учество |
10 |
|
бодови |
|
|
|
|
||
|
17.4. |
Завршен испит |
10 |
|
бодови |
|
|
|
|
||
18. |
Критериуми |
за оценување (бодови/оценка) |
до 50 бода |
5 |
(пет) (F) |
||||||
|
|
|
|
од 51 до 60 бода |
6 |
(шест) |
(E) |
||||
|
|
|
|
од 61 |
до 70 бода |
7 |
(седум) |
(D) |
|||
|
|
|
|
од 71 |
до 80 бода |
8 |
(осум) |
(C) |
|||
|
|
|
|
од 81 |
до 90 бода |
9 |
(девет) |
(B) |
|||
|
|
|
|
од 91 |
до 100 бода |
10 (десет) (A) |
|||||
19. |
Услови за потпис и полагање на завршен |
Најмалку 65 % завршени обврски од |
|||||||||
|
испит |
|
|
практичната работа и семинарските и |
|||||||
|
|
|
|
предадени на предметниот настабник. |
|||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски јазик |
|
|
|
|
|||||
21 |
Метод на следење на квалитетот на |
Акциско истражување. |
|
|
|
||||||
|
наставата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Задолжителна литература
|
22.1 |
Ред.број |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
|
|
1. |
Ediitors: Peter |
Effective Use of ICT |
Effective Use of |
2008 |
|
|
|
Demkanin, Bob |
in Science Education |
ICT in Science |
|
|
|
|
Kibble, Jari |
|
Education |
|
|
|
|
Lavonen, Josefa |
|
|
|
|
|
|
Guitart Mas, |
|
|
|
|
|
|
Jozefina Turlo |
|
|
|
|
|
2. |
Group of authors |
Use of ICT in |
The Association |
|
|
|
|
|
Science |
for Science |
|
|
|
|
|
|
Education |
|
|
|
3. |
Review group for |
ICT in Science |
EPPI-Centre |
2006 |
|
|
|
Science |
Teaching |
Social Science |
|
|
|
|
|
|
Research Unit |
|
|
|
|
|
|
Institute of |
|
|
|
|
|
|
Education |
|
|
|
|
|
|
University of |
|
|
|
|
|
|
London |
|
|
22.2 |
Дополнителна литература |
|
|
|
|
|
|
Ред.број |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
|
|
1. |
University of |
PhET Simulations |
University of |
2015 |
|
|
|
Colorado, Boulder |
|
Colorado, |
|
|
|
|
|
|
Boulder |
|
|
|
2. |
Stephen Wolfram |
Wolfram |
Wolfram |
2015 |
|
|
|
|
Demonstrations |
Demonstrations |
|
|
|
|
|
Project |
Project & |
|
|
|
|
|
|
Contributors |
|
|
|
|
Wolfgang |
WebPhysics |
American |
|
|
|
|
Christian, Gregor |
|
Association of |
|
|
|
|
Novak |
|
Physics Teachers |
|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
---|---|---|---|---|---|---|
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |